Segítség

Milyen fizetési módok vannak?

Utánvétellel illetve bankkártyával is fizethetsz nálunk.

 

Biztonságos a bankkártyás fizetés?

A webshopunk az egyik legbiztonságosabb, az MNB engedélyével rendelkező online fizetési rendszert, a Bariont használja. További információkat a Barionról itt találsz

 

A Kosár oldalon tudom módosítani a darabszámot?

Igen, az adott termék során a mennyiséget jelző négyzetben tudod módosítani a rendelt termékek számát.

 

Rossz terméket raktam a kosárba, mit tegyek?

A Kosár oldalon az adott termék során kattints az X gombra.

 

Rossz adatokat adtam meg a rendeléskor. Meddig módosíthatom a rendelést?

A rendelésed a MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE gombra kattintva adhatod fel. A rendelés elküldése előtt bármikor és bármennyiszer módosíthatod a rendelésed. A feladást követően azonban már csak a rendelés törlésére van lehetőség. Maximum 6 órán belül jelezd Ügyfélszolgálatunknak a rendelésed számával, hogy a rendelésed törölni szeretnéd. Így még a szállítás előtt törölni tudjuk a rendelésed, és a teljes összeget vissza tudjuk téríteni, amennyiben előre fizettél bankkártyával. Új rendelésed a megfelelő adatokkal a folyamat közben bármikor feladhatod.

 

Nem a megrendelt terméket kaptam. Mit tegyek?

A legnagyobb igyekezetünk ellenére is előfordulhat, hogy más terméket küldünk, mint amit rendeltél. Írj nekünk a rendelésed számával az Ügyfélszolgálatunkra címre. Ilyen esetben díjmentesen cseréljük a terméket az általad rendelt tételre.

Milyen fizetési módok vannak?

Utánvétellel illetve bankkártyával is fizethetsz nálunk az egyik legnépszerűbb magyar online fizetési módon a Barion rendszerében.

 

Biztonságos a bankkártyás fizetés?

Maximálisan. A Barion fizetési oldala a legújabb SSL hálózati technológiát használja, ami védi az adataid és kizárólag titkosított formában továbbít információkat. Azt is láthatod az oldalon, hogy a normál “http” helyett “https” módban van a böngésződ, ami jelzi hogy biztonságos módra váltott a hálózat.

 

Milyen bankkártyákkal tudok fizetni a Barion rendszerében?

Valamennyi népszerű bankkártyával típus elfogadott: Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro, American Express

 

Szükséges regisztrálnom a Barion rendszerébe a bankkártyás fizetéshez?

Nem. Minden előzetes regisztráció nélkül is használhatod, mindössze az e-mail címed és a bankkártyád adatainak megadásával.

 

Van költsége a bankkártyás fizetési módnak?

Nincs, a vásárlók számára ez a szolgáltatás teljesen ingyenes.

 

Tároljátok a bankkártyám adatait?

A bankkártya adatokat nem mentjük le és nem is tároljuk el. Mindössze a tranzakcióhoz használja a Barion rendszere a bankkártyád adatait.

 

Miért lehet sikertelen a bankkártyás fizetésem?

Leggyakoribb okok:
♦ Hibásan adtad meg a kártyád adatait
♦ Nincs elég fedezet a kártyádon az összeg kifizetéséhez
♦ Olyan típusú kártyával próbálsz fizetni, ami nem elfogadott

 

Ha fentiek közül egyik sem oldja meg a problémád, írj az Ügyfélszolgálatunknak és segítünk!

Milyen szállítási módok érhetőek el a webáruházban?

Kétféle szállítási módon kézbesíthetjük a ruhadarabokat számodra: Házhozszállítás és Pick Pack Pont. Ezekről bővebb információt a Szállítás menüpontunkban találsz.

 

Van lehetőség személyes átvételre?

Egyelőre nincs, de már dolgozunk rajta.

 

Nemzetközi kiszállítás elérhető a webshopban?

Nem. Kizárólag Magyarország területén szállítjuk ki termékeinket egyelőre.

 

A csomag méretétől függ hogy mennyi a szállítás költsége?

Nem. A szállítási költségeink fix árak. Házhozszállítás esetén 1.490.- Ft, míg Pick Pack Pont esetén 990.- Ft.
Ne felejtsd, hogy ingyenesen szállítjuk a rendelésed bárhová az országban, ha a vásárlásod végösszege eléri a 20.000 Ft-ot!

 

Mennyi időbe telik a kiszállítás?

Kapsz értesítést e-mailben, ha a csomagodat feladtuk a futárnak. Innentől számított maximum 5 munkanapon belül kézbe veheted a választott ruhadarabot.

 

Hogyan tudom követni a rendelésem?

A Csomagkövetés oldalról.

 

Meddig tudom módosítani a szállítás módját a rendelésen?

A szállítás módját a Kosár és a Pénztár oldalon is módosíthatod egészen addig, amíg el nem küldöd a rendelést.

Rossz szállítási módot választottam ki, és feladtam a megrendelést. Mit tegyek?

A probléma felfedezését követően minél hamarabb (maximum a rendelés feladástól számított 6 órán belül) írj az Ügyfélszolgálatunknak és segítünk!

 

Mit tegyek ha a kiszállítási időpontban nem leszek elérhető az adott címen?

Ne aggódj, amennyiben a futár nem tudja kézbesíteni a csomagodat, valamivel később újból megkísérli annak kézbesítését. Ha ez is meghiúsul, a csomagot rövid ideig a helyi raktárban tároljuk, majd automatikusan visszaérkezik hozzánk és rendelésed töröljük.

Milyen böngészőt használjak?

A weboldalunkat úgy optimalizáltuk, hogy Microsoft Internet Explorer 8 vagy annál frissebb, Mozilla Firefox 3.5 vagy annál frissebb, Google Chrome 6 vagy annál frissebb és Safari 5 vagy annál frissebb verzióval működik megfelelően.

 

A következő linkekről telepítheted a böngészők legfrissebb verzióit:

Microsoft Internet Explorer
Mozilla Firefox
Google Chrome
Safari

 

Milyen képernyő felbontást használjak?

1.024 x 768 vagy ennél magasabbat.

 

Biztonságos online vásárolni?

Igen. Tökéletes nyugalommal barangolhatsz és vásárolhatsz az oldalainkon. Csapatunk mindent megtesz azért, hogy a vásárlásod biztonságos és zökkenőmentes legyen.