Szállítás

A kiszállítást a Sprinter csomagszállító szolgáltatásával juttatjuk el hozzád (Postafiókcímre nem kézbesítünk).

 

Rendelésed a feladástól számított maximum 5 munkanapon belül megérkezik az általad megadott szállítási címre.

 

A szállítási költség Magyarország egész területén egységesen bruttó 1.490.- Ft, a szállítási költség független a csomag súlyától és méretétől. A futárnál kizárólag készpénzben lehetséges fizetni, amennyiben előre fizetnél, akkor a megrendelés feladása előtt válaszd a Barion fizetési opciónkat, amellyel gyorsan és könnyen fizethetsz a bankkártyáddal. A szállítás 20.000 Ft feletti megrendelés esetén ingyenes. Külföldre egyelőre nem szállítunk.

 

A Sprinter Kft. a csomagok házhozszállítását munkanapon 8-17 óra között szállítja ki.

 

Kérjük, hogy olyan szállítási címet jelölj meg a megrendelésnél, ahol napközben vagy elérhető. A futárcég a kiszállítás előtt a szállításról egy tájékoztató sms-t és e-mail-t fog küldeni neked. A futár, ha kérdése merül fel, lehetséges, hogy telefonon felveszi veled a kapcsolatot. A rendelés során a “Megjegyzés” részbe írhatsz minden olyan információt, ami a szállításnál fontos lehet. Ha valaki más veszi át a csomagot helyetted, itt add meg a személy nevét és elérhetőségét. Nehezen megtalálható cím esetén érdemes pontos útbaigazítást írni, emelet, ajtószámot és/vagy kapucsengőt megadni, amely alapján a futár könnyebben odatalál.

 

Ha a házhozszállítás opciót választottad, akkor a fiókodba belépve bármikor követni tudod megrendelésed állapotát.

 

Amint feladtuk a csomagodat, e-mailben elküldjük a kézbesítéssel kapcsolatos információkat és egy hivatkozást, amelyen nyomon követheted a csomagodat. Rendelésedet nyomon követheted a Csomagkövetés oldalra belépve is, ebben az esetben meg kell adnod e-mail címed és a rendelésed számát.

 

Amennyiben a futár nem tudja kézbesíteni a csomagodat, egy vinyettát hagy a helyszínen. Az első sikertelen kézbesítést követő 2-5 napon belül felár nélkül újból megkísérli annak kézbesítését. Javasoljuk, hogy egyeztesd le a futárszolgálattal a második kiszállítás idejét és a pontos szállítási címet, hogy minél gyorsabban megkapd a csomagod. (tel.: 06-1-802-0265). Amennyiben egy címre több alkalommal is sikertelen a kézbesítés, a megrendelést a PAAVA Clothing csapata törli, és a továbbiakban csak bankkártyás fizetés esetén küldjük ki a megrendelt árut.

 

A küldeményt roncsolás nélkül nem bontható futártasakban szállítjuk, kérjük kézhezvételkor ellenőrizd a csomag sértetlenségét. Ha a csomag sérült és nincs mellékelve a futár által kitöltött kárfelvételi jegyzőkönyv, kérjük, ne vedd át a csomagot!

A Pick Pack Pont egy költség- és időtakarékos alternatív csomagküldő szolgálat, mely során fix ponton tudod átvenni a rendelésed.

 

A személyes átvétel ugyanolyan gyors és kényelmes, mint a futárral való kézbesítés, emellett a készpénzes fizetésen kívül lehetőséged van a legtöbb Pick Pack Pont átvevőhelyen bankkártyával történő fizetésre is. A csomagok akár szombaton, sőt vasárnap is átvehetőek.

 

Mikor érdemes a Pick Pack Pont-ot választanod:

♦ Ha nem tudsz a megadott napon a szállítási címen tartózkodni és a futárra várni
♦ Ha nem rendelheted a munkahelyedre a csomagot
♦ A futárral történő kézbesítés túl költséges

 

Rendelésed a feladástól számított maximum 5 munkanapon belül megérkezik az általad kiválasztott Pick Pack Pont-ra.

 

A szállítási szolgáltatás díja rendelésenként bruttó 990 Ft, a szállítási költség független a csomag súlyától és méretétől. A szállítás 20.000 Ft feletti megrendelés esetén ingyenes.

 

Ha a csomagod megérkezett a kiválasztott Pick Pack Pont-ra:

♦ E-mail és sms üzenetet fogsz kapni a csomagod érkezésről a Pick Pack Pont rendszerétől.
♦ A csomagod az értesítést követő 5 munkanapon keresztül vehető át a Pick Pack Pont nyitvatartási ideje alatt.

 

A Pick Pack Pontok nyitvatartási idejét itt találod.

 

Tudnivalók a csomag átvételéhez:

A személyes átvétel minél gyorsabb lebonyolítása érdekében jegyezd fel a rendelés azonosító számát.

 

A csomagod átvétele előtt be kell mutatni a személyazonosságot igazoló hatósági igazolványt (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél). Ha nem a csomagon szereplő személy veszi át a csomagod, akkor két tanú aláírásával ellátott meghatalmazás is szükséges az átvételhez.

 

A küldeményt roncsolás nélkül nem bontható futártasakban szállítjuk, kérjük kézhezvételkor ellenőrizd a csomag sértetlenségét. Ha a csomag sérült és nincs mellékelve a futár által kitöltött kárfelvételi jegyzőkönyv, kérjük, ne vedd át a csomagot!

Ha egy termékünket szeretnéd visszaküldeni vagy cserélni, a kézhezvételtől számított 14 naptári napon belül van rá lehetőséged

 

Amennyiben ilyen igényed van, kérjük minél hamarabb jelezd felénk e-mailben az alábbi e-mail címen: info@paava.hu Az e-mailben mindenképpen tüntesd fel a rendelésed számát és elérhetőségeidet. Válasz e-mailben értesíteni fogunk a visszaküldés pontos menetéről

 

A visszaküldés esetén felmerülő költségek a Vásárlót, vagyis Téged terhelnek

 

Felhívjuk a figyelmed, hogy a visszaküldésed csak akkor tudjuk elfogadni ha az általad visszaküldött termékünk és a hozzá tartozó összes címke eredeti (beleértve a függő papírcímkét is), nem használt és sértetlen állapotban kerül visszaküldésre